Subject: Vaie Riigi Tugiteenuste Keskuse 04.07.2024 otsusele nr 11.2-51/723
From: Johanna Jürima | WIDEN <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 11:59:15 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Austatud Riigi Tugiteenuste Keskus

Vandeadvokaat Margus Reilandi palvel edastan vaide Riigi Tugiteenuste
Keskuse 04.07.2024 otsusele nr 11.2-51/723. Vaie koos lisadega on lisatud
käesolevale e-kirjale manusena.

Lugupidamisega

_____________________________

Johanna Jürima

WIDEN

Lawyer | Jurist

Tel: +372 5354 0868

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.